Just For You 2 van 2

Zoals gisteren beloofd,
vandaag weer een kaartje met stempels van de mooie stempellap Just For You.


De basis is een wit correspondentiekaartje welke ik gekleurd heb met Te Gekke Krijtjes.

Ik heb hiervoor gebruikt:

oker (uit de pastel doos)
oranje (uit de Te Gekke Kleuren doos)
lichtoranje (uit de basis doos)
uniek bruin krijtje


Wat heb ik voor deze kaart o.a. gebruikt?

stempel Just For You van HobbyART
Memento Espresso Truffle
Memento Potter's Clay
Stabilo Pen 68 kleur oker nr. 88
glitterlijm goud

  

Deze stempellap is verkrijgbaar bij Te Gek!

Ik heb van deze variant ook maar gelijk een klein labeltje gemaakt.


Ik miste toch nog iets op de kaart, daarom heb ik er later nog een tekst op gestempeld.
En met een gouden fijnlijner een stikrandje rondom getekend.

 

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. mooie, geslaagde creaties
    fijn zonnig weekend
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zoals ik gisteren al schreef, ik zal die stempels ook weer eens tevoorschijn halen!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaarten, net als in de hobbyzine.
    Super leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten en labels maakte je met deze stempellap. De bloemen komen mooi uit op je prachtige achtergronden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra,
    Ook deze vind ik heel erg mooi in een andere klercombie
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46