Toffifee

Gisteren was ik in Hardinxveld voor de eerste Te Gekke Workshopdag van 2017.
Het was een ontzettend gezellige dag met heel veel enthousiaste dames die workshops met de Te Gekke Krijtjes kwamen volgen.

Vandaag belooft weer zo'n leuke dag te worden en wel met een heel speciaal tintje:
Sannie is vandaag jarig!

We hebben alle deelneemsters vooraf gevraagd of ze een roze kaart wilden maken voor Sannie.
Sannie is namelijk meestal te herkennen aan haar roze jasje.
Die kaarten gaan we haar vandaag aanbieden, want ze mag wel een keer in het zonnetje gezet worden.


Nu weet ik dat ze dol is op Toffifee.
Daarom hem ik voor haar een grote doos gekocht.
Uit de bovenkant heb ik een ovaal gesneden.
Daarna de bovenkant beplakt met wit papier.
Dit papier heb ik gekleurd met (natuurlijk 😊 ) de Te Gekke Krijtjes.
Nog een paar bloemen, takjes en glittersteentjes erbij
en voila: een mooi cadeau !



Wat heb ik allemaal gebruikt?

roze Te Gek Krijtje (uit de pastel doos)
bruin en roest Te Gek Krijtje (uit de metallic doos)
mask Wheels van DutchDoobadoo
stans ovaal en vaandeltjes van CREAlies
stans grote bloemen van Noor!Design
stans kleine bloemen van Precious Marieke
takje bruine stans van Noor!Design
takje blauwe stans van Marianne Design
Memento Lilac Posies
pailletjes


Binnenkort zal ik hier een aantal foto's plaatsen zodat jullie een impressie krijgen van deze Te Gek leuke dagen.

groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Hoi Petra,
    Gisteren was inderdaad een geweldig leuke dag, ik heb genoten en ideeën opgedaan!
    Nogmaals bedankt.
    Ik wist niet dat Sannie vandaag jarig is, mijn hartelijke felicitaties voor haar. Deze Toffifeedoos is prachtig!
    Fijne dag jullie!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creatie !
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Petra.....daar ga je haar zeker mee verrassen!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verrassing voor Sannie, wordt vast mooi om te zien al dat roze bij mekaar!
    Tof zo'n workshopdag, zullen de mensen veel bijgeleerd hebben! Ik vond de miniworkshop op de beurs als zo leuk!
    Fijne dag vandaag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk Petra ! Sannie was vast erg verrast !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Petra,
    wat een leuke verrassing heb je gemaakt voor Sannie,
    daar zal ze toch wel superblij mee zijn!!!
    Mooi gemaakt weer met de krijtjes!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46