Grizzly Bear

Dat lieve beertje van gisteren is niet alleen leuk voor op een kerstkaartje.
Hij kan ook prima op een "gewoon" kaartje:


Bij deze kaart heb ik de beer eerst gestempeld op wit papier.
Daarna gemaskerd en de achtergrond gekleurd.
Voor de boomstam heb ik een bruin en een zwart Te Gek Krijtje gebruikt.
Voor de achtergrond gekozen voor diverse kleuren groen.
Het beertje heb ik ingekleurd met potloden.

Wat heb ik gebruikt?

stempel Grizzly Bear van HobbyART
inkt Versafine Onyx Black
uniek bruin Te Gek Krijtje
zwart Te Gek Krijtje (uit de basis doos)
geelgroen en lichtgroen (uit de Te Gekke Kleuren doos)
groen (uit de metallic doos)
donkergroen (uit de pastel doos)
tekststempel Te Gek!
Faber-Castell Polychromos potloden geel 184, bruin 180 en 187
lichtgroene hobbydotstickertjes

Deze stempellap is nu verkrijgbaar bij Te Gek!, je vindt hem hier.


groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Wat gaaf gegdaan Petra! Heb gisteren met bewondering naar je winterbeertje gekeken, maar deze is ook geweldig! Lang leve de te gekke krijtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lukte me gisteren niet om een hele blogronde ye doen, ik was te moe naar een drukke werkdag met veel afspraken. Ik had wel je kaartje gezien in de leeslijst en vond het heel tof, met vellum? straks nog ens van dicht bekijken. Deze ziet er volgens mij war stoerder uit, komt vast door de kleuren.Superse stempelset! heel mooie kaart.
    Groetjes van op de bus naar het werk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft een lieverd.
    Zowel wit als in kleur vind ik hem geweldig leuk.
    Heel mooi gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief beertje.
    Mooi gedaan zo met de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, net als de kerstversie. Het beertje is te schattig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46