Libelle

Er zijn heel veel nieuwe stempels van Marij Rahder uitgebracht.
Op één van de stempellappen vind je deze mooie libelle:


Ik heb hem ingekleurd met potloden, uitgeknipt en verhoogd op het kaartje geplakt.
De achtergrond heb ik gemaakt met een mask en Te Gekke Krijtjes.
De tekststempel is een hele nieuwe van Te Gek!

Wil je dit kaartje in het echt bekijken?
Kom dan aanstaand weekend naar het Art Specially Event in Nijkerk.
Dan kun je gelijk de nieuwe stempels en sjablonen van Te Gek! bewonderen.


Faber-Castell Polychromos kleuren:

blauw 153, 156
paars 136, 249


Wat heb ik gebruikt?

Stempel Marij Rahder
Inkt Memento Grape Jelly
Faber-Castell Polychromos potloden
Te Gek Krijtje aqua (uit de pastel doos) en
mask Sun DutchDoobadoo
tekststempel Te Gek!
witte gelpen Sakura


groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Wauw dat is inderdaad een hele mooie stempel van de libelle en vooral als die dan nog eens zo mooi is ingekleurd.
    Je hebt er een mooi achtergrondje bijgemaakt.
    Een super geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren!!! Als ik tijd heb (ik zit te demo-en bij Doe@Ding) kom ik van het weekend even bij je kijken (als jij er ook bent tenminste :-) )
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtje Petra, leuke kaart.
    Veel plezier op de beurs !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Petra.
    Ik zag je ook al in het hobbyjournaal staan met zo'n mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig in deze kleuren!
    Ik hoop ke zondag te zien in Nijkerk . WWe zouden er eigenlijk allemaal moeten kunnen rondlopen met onze naam op ons voorhoofd he, weten we gelijk wie wie is!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een superleuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Petra,
    mooie kleurtjes heeft deze kaart,
    heel mooi ingekleurd deze libelle!!!
    De achtergrond vind ik ook helemaal te gek!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....prachtige kaart met de libelle Petra!
    De achtergrond is ook heel erg mooi gelukt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra,
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt en de kleuren van de potloden en de de krijtjes passen perfect bijelkaar. Ik zou het heel leuk vinden om jou in het echt te ontmoeten maar dit gaat niet dit weekend gebeuren. Ik ga zaterdag de verjaardag van mijn jongste dochter vieren en dit is geen grapje 😉 Veel plezier daar.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46