Te Gekke Sjablonen

Hoi! Heb je even?
Want ik heb vandaag een héle lange blogpost.
Er zijn namelijk nieuwe sjablonen binnen en deze zijn echt Te Gek!
Dit keer zijn het bloemensjablonen.
Ik heb er al een paar kaarten mee mogen maken, kijk maar:


Dit is een heel makkelijk en super snel klaar kaartje.
Het sjabloon heb ik op een wit correspondentiekaartje gelegd.
Met een tissue kleur opgenomen van 2 blauwe krijtjes en zachtjes over het sjabloon gewreven.


Uit een blauwe kaart heb ik een gedeelte van een cirkel gestanst.
Het witte kaartje heb ik hier achter geplakt.
Alleen nog een wit hobbydotlijntje en wat stipjes en klaar!


Wat heb ik gebruikt:
lichtblauw, donkerblauw, paars Te Gek Krijtje
cirkelstans Nellie Snellen
witte hobbydots


Nog één met hetzelfde sjabloon, maar dit is iets meer werk.
Het sjabloon op een wit correspondentiekaartje gelegd en de openingen opgevuld met Versamark.
Daarna clear embossingpoeder erover en verhit.
Dit heb ik een aantal keer herhaald.
Daarna met krijtjes over het hele kaartje dotjes kleur aangebracht.


Uit vellumpapier heb ik een strookje gescheurd en om het kaartje gebonden.
Hierop een sticker Hartelijk Gefeliciteerd.
Tussen de bloemen hier en daar een ieniemienie hobbydotje geplakt.
En een stiklijntje rondom de kaart getekend.


Wat heb ik gebruikt:
oker, roestbruin, bruin metallic Te Gek Krijtje
Versamark
clear embossingpoeder
stickers
bruine fijnschrijver


Het sjabloon op een wit correspondentiekaartje gelegd en ingekleurd met de krijtjes.
Daarna de omtrek van het bloemsjabloon op maskertape getekend en uitgeknipt.
Dit masker heb ik op de gekleurde bloem gelegd.
Hierna heb ik de andere bloemen gekleurd.
Het witte kaartje op een paarse kaart geplakt.
Tussen de bloemen hobbydotjes geplakt en aan de zijkant 2 lijntjes.


In het midden van de bloemen wat stipjes geplakt.
Met een potlood heb ik een heel klein beetje de binnenste hoeken van de roosblaadjes gekleurd om wat meer diepte te creeëren.


Wat heb ik gebruikt:
lila, fuchsia, paars, donkerpaars, kobaltblauw Te Gek Krijtje
Versafine Onyx Black
tekststempel CraftEmotions
hobbydots
maskertape
paars potlood Derwent


Toen bedacht ik:
als ik nu eens het deel wat ik net van het masker weggeknipt heb, juist op het papier leg?
De ruimte die ontstaat heb ik gekleurd met een geel krijtje.
Daarna het sjabloon erop gelegd en gekleurd met oranje en rode krijtjes.


Paar hobbydotjes ertussen en een lintje er omheen en weer een totaal andere kaart. 


Wat heb ik gebruikt:

geel, oranje, lichtrood, rood Te Gek Krijtje
Versafine Onyx Black
tekststempel CraftEmotions
hobbydots
maskertape
rood potlood Derwent

 

 

Ik heb er nog een paar gemaakt, maar dan met andere kleuren.
Wil je ze zien? Kom dan naar één van de Te Gekke Workshopdagen!
Op deze gezellige dag leer je veel over het werken met de Te Gekke Krijtjes en kun je veel voorbeelden bekijken en inspiratie opdoen.


groetjes en houdoe, Petra








Reacties

  1. Hele leuke kaarten met deze te gekke stencils!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooie resultaten zijn het geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten weer Petra, maar de paarse kaart springt er wel uit! Mijn kleur! Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Petra, vooral die derde vind ik prachtig.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt Petra, je begrijpt zeker wel dat die paars/ lila mijn voorkeur heeft, wat een mooie serie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaarten. Ik ben blij dat ik me heb opgegeven voor de workshop. Ik hoop dat mijn krijtjes dan eindelijk eens uit de kast komen 😉
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46