Wombat

Wombat? Wombat?
Wat is dat dan...?
Na even te googlen kwam ik er achter dat het een buideldier is.
Je vindt ze o.a. in Australië.
Het zijn eigenlijk best schattige beestjes.
Ik heb er één op een kaartje gezet.


Dit kaartje heb ik opgebouwd aan de hand van sketch FMS239 van Freshly Made Sketches.
Volgens mij is een wombat in het echt meer grijs van kleur, maar ik vond dit wel mooi bij het kraftkleurig kaartje passen.


Faber-Castell Polychromos kleuren:
wit 101
grijs 231
zwart 199
geel 109
bruin 180, 187, 283


Deze wombat is een freebie van Task for Two Tuesday

Dit kaartje doet mee met:

 Copy and paste our badge for your blog! Task for Two Tuesday - CHALLENGE

groetjes, Petra


Reacties

  1. Hij is inderdaad heel schattig en wat heb je hem prachtig ingekleurd met je potloden zeg ! Ik vind dat je erg mooie gradaties en overgangen hebt gebruikt ! Heel realistisch ingekleurd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig diertje is de wombat,ik kende hem ook niet.
    Je hebt er een lief kaartje van gemaakt.
    Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en wat is het weer mooi ingekleurd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card using an adorable image! Your coloring is amazing! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk diertje, mooi gedaan Petra!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46