Wetlands

Hoi allemaal en hoi Dora, wat leuk dat je mijn blog gaat volgen!
Als je een beetje op mijn blog rondneust, zul je zien dat ik graag Te Gekke Krijtjes gebruik om kaarten mee te maken.

Onlangs heb ik weer héérlijk zitten "spelen" met mijn Te Gekke Krijtjes.
Op een gegeven moment ziet mijn bureau er dan zo uit:


Voor jullie lijkt het misschien een ongeorganiseerde bende...
maar ik weet precies waar ik mee bezig ben hoor haha!

Bekijk hieronder waarom ik zo blij kan worden van mijn krijtjes.
Zeg nou zelf: da's toch hartstikke mooi?


Op een wit correspondentiekaartje heb ik met een tissue hier en daar dotjes kleur aangebracht met een lichtblauw, aqua, zeegroen en donkerblauw Te Gek Krijtje.
Daarna met het donkerblauwe krijtje en een stukje gaatjesband hier en daar kleine cirkeltjes gekleurd.
Vervolgens met het witte krijtje grote witte cirkels er over heen.

In het ovaal heb ik een aantal plaatjes geprint.
Deze komen uit de Wetlands Set van Beccy Muir en ze kunt ze hier vinden.
Dit zijn allemaal zwarte plaatjes die je met elkaar kunt combineren om zo je eigen geheel te creëren.

Visit My Digital Store

In het midden een ieniemienie beetje gekleurd.
De tekst uit dezelfde set op een banner geprint en eronder geplakt.
Wat glimsteentjes links boven en rechts onder en klaar is mijn kaart.

Ook heb ik een paar labels gemaakt voor aan de cadeautjes die ik mij vader en schoonvader gaf voor vaderdag.


Met de computer heb ik de plaatjes eerst op een wit correspondentiekaartje geprint.
Het kaartje heb ik doormidden gesneden.
Met een stans een golfrandje aan de onderkant gemaakt.

Hier heb ik niet veel krijtjes voor gebruikt.
Geel en oranje voor de zon, lichtblauw voor de lucht en middenblauw en aqua voor het water.
Tekst op een banner geprint en cadeaulintje erdoor.


Voor deze had ik meer kleuren nodig.
Geel voor de zon, 2 kleuren oranje en rood voor de horizontale "vlagen".
Voor de achtergrond rood, paars en zwart.
Voor het water blauw, paars en zwart.


Wat vinden jullie ervan?

Heb je ook de krijtjes in huis liggen en lukt het maar niet om tot een mooi resultaat te komen?
Of ben je gewoon nieuwsgierig naar de krijtjes en wil je ze ook een keer uitproberen?
Geef je dan op voor één van de Te Gekke Workshopdagen.
Op deze gezellige dag leer je heel veel over werken met de krijtjes. Maakt niet uit of je beginneling bent of al langer met de krijtjes werkt.
Kom je gezellig ook?


Misschien zie ik je daar!
groetjes Petra





Reacties

  1. Schitterende kaart en fantastische labels Petra!
    Echt leuk dat je de workshops mee gaat doen,dat is echt aan jou besteed!
    Veel succes! Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the two bookmarks you created and your card is super as well. You did a great job with the images.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten Petra. De achtergronden zijn super mooi en passen heel goed bij deze digi's.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeel mooi je kaartje en die vaderdaglabels Petra...je bent echt een kunstenaar met die te gekke krijtjes...Ik heb er ook ...maar moet nog veel leren zie ik wel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige creaties heb je weer gemaakt met je krijtjes en stempels! Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. En zo'n ontploft bureau herken ik wel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en labels heb je gemaakt
    en zo mooi met de zwart wit foto's.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te Gek wat je allemaal kan met je Te Gekke Krijtjes.
    Je creaties zien er weer fantastisch mooi uit.
    Heel mooi gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46