Kerstkaart op donderdag week 23

En toen was het alwéér donderdag, wat vliegt de tijd !
Hebben jullie ook al een kaartje klaar voor 52 weeks to Christmas.blogspot.nl?

Neem de badget mee naar je blog

Hier is die van mij voor deze week:


Met 4 paarse Te Gekke Krijtjes heb ik een wit correspondentiekaartje gekleurd. Ik had de randen eerst afgeplakt met schilderstape, want ik hou wel van zo'n mooi wit randje er omheen.

Daarna een borduurpatroon van Chrissie er op gemaakt.

Tenslotte een mooi plaatje van Wekabo er bij geplakt.
En daarna alles op een paarse kaart geplakt. Ik ben weer tevreden, wat vinden jullie ?

Tot de volgende keer, Petra

Reacties

  1. Prachtig dat paars!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi in paars!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg leuk Petra!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart, Petra. Mooi die paarstinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een mooie kaart in het paars, en wat een mooi borduurwerkje erop. Knap werk. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt Petra , mooie
    kleur paars , ik word ook je volger !!

    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kerstkaartje is het geworden Petra - mooi die paarse achtergrond met de te gekke krijtje en in combinatie met het borduurtje helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart leuk met dat geborduurd erbij.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een leuke kerstkaart Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46