Magnolia

Goedemorgen ! Ik ben al een tijdje aan het stoeien met mijn Derwent kleurpotloden, maar ben tot nu toe nog niet echt tevreden. Maar... nu heb ik het gevonden! Ik heb sinds kort de natte blenderpen van Derwent en dat werkt me toch fijn...! Wat geeft dat een mooi restultaat, ik ben verkocht haha !

Good Morning! I have been frolicking for a while with my Derwent pencils, but I am so far not really satisfied. But... now I've found it! I recently bought a wet blenderpen and it works fine...! It gives a really smooth result. I'm convinced haha!


Deze mooie magnolia is getekend door Beccy. Ik heb deze magnolia eerst gekleurd en daarna met de blenderpen de kleuren in elkaar over laten vloeien. De kleuren die ik gebruikt heb, zijn:
bloemen: C140, C180, C270
blaadjes: C460, 167, 278
tak: C520, C530

Gaaf resultaat, toch?

This beautiful magnolia is drawed by Beccy. First I coloured the flower and then used the blenderpen, to flow the colours together. The colours I used are:
flowers: C140,C180, C270, leaves: C460, 167, 278, branck: C520, C530.
Cool result, right?

Deze kaart stuur ik naar:
beccysplace.blogspot.com.au (februari: maak een kaart met één van haar digi's)
creapaleis.blogspot.nl (creatie met: "paars")
de-egel.blogspot.nl (challenge #2: "bloemen")

Nou, gauw ff m'n huis poetsen en dan neem ik vanmiddag lekker een snipperdag, want m'n vingers jeuken om nog meer te kleuren! Prettig weekend! groetjes Petra

Well, cleaning a bit fast my house and then this afternoon I take a nice day off, because my fingers itch to colour even more! Have a nice weekend! greetings Petra

Reacties

  1. Wat ontzettend mooi zeg!
    Een prachtig kaartje is het.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het resultaat is inderdaad gaaf! Heel mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mooi geworden! Fijn dat je de techniek te pakken hebt :-)
    Groetjes Hilda (fijne snippermiddag!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die paarse bloem!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg. De blender pen ken ik ook nog niet toch eens op zoek. Het is mooi geworden. Fijne middag. Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra, leuk is dat toch als je voor jezelf de juiste manier weet te vinden om met iets te freubelen. Ik vind je kleurwerk heel mooi en ik snap dat je er zin in hebt om lekker te gaan kleuren...heerlijk ontspannend.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij " de Egel".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi .
    Wat leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt prachtig gekleurd Petra, ik vind je kaart schitterend
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is beautiful Petra, well done! You have done an awesome job colouring the flower and I love the different patterned papers you matched it with. I like how you have stippled around the magnolia with the lighter coloured purple, it really gives the background some interest. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stempel Petra, die je in prachtig kleuren hebt ingekleurd. Toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart !
    Erg mooie stempel en zo mooi ingekleurd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Wooww zeker een mooi resultaat,
    want je het die bloem prachtig gekleurd ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46