Vlinder

Hier is de 2e vlinderkaart die ik jullie had beloofd!


Basiskaart is paars. Ook hier weer bovenop een wit papier wat ik geëmbosd heb en daarna gekleurd met Te Gekke Krijtjes. Het is het mask Botanical leaves van Craft Emotions.


In het midden een stans die ik van een kennis gekregen heb, weet helaas het merk niet. Uit foam heb ik een knoopje gestanst van Craft Unlimited van AVEC. Van 3 kleuren DMC borduurgaren heb ik een touwtje gevlochten en dat er doorheen gehaald en er een strikje mee gemaakt.


 In het midden een plaatje van Wekabo.

Heel anders dan de gele vlinderkaart, maar ik vind deze toch ook wel geslaagd,
groetjes Petra



Reacties

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Petra, heel erg mooi met deze etchniek en prachtige kleuren bij elkaar!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Petra. Leuk die te gekke krijtjes.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige gemaakt met de te gekke krijtjes en mooi van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46