Afrika

Vorig jaar op een beurs kwam ik een stickervel tegen met wilde dieren erop: een zebra, leeuw en giraffe. Die vond ik zó leuk! Ik dacht: die wil ik hebben. Maar eenmaal thuis gekomen kreeg ik geen inspiratie en het stickervel belandde al gauw onderin een doos.


Tot nu !
Mijn zwager is op vakantie naar Afrika en toen dacht ik: hé, nú komen mijn stickertjes van pas. Als ik hem nu eens een kaartje stuur om hem een fijne vakantie te wensen...?


De stickertjes heb ik met potloden ingekleurd. Het gras heb ik gemaakt met de embosplaat "grass" van Fiskars. De grasstickers zaten ook op het stickervel. Die heb ik bovenaan geplakt en het karton netjes langs de grassticker uitgeknipt.


Het model van de kaart komt uit Mijn Hobbykaart nr. 58. De vlaggen zijn van CREAalies. Ik vind hem zelf super geslaagd. Wat vinden jullie ervan?
groeten, Petra

Reacties

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra
    Wat gaaf gemaakt, leuk om je zwager zo een fijne vakantie te wensen, je hebt het héél erg leuk gemaakt zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart heb je leuk gemaakt!!! Super met de stickers. Je broer was er vast heel blij mee!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46