Kopje thee

Hoi, Speciaal welkom aan mijn nieuwe volger: Gaby.
Leuk dat je af en toe eens op mijn blog komt kijken. Ik hoop dat we elkaar heel veel "inspiratie prikkels" door kunnen geven.


Vandaag ga ik voor een lekker kopje thee. Ik heb deze kaart gemaakt naar aanleiding van een schets van Cardsandscrap.nl

Hier zie je de schets:


De schets mag ook gespiegeld worden en dat heb ik gedaan. De basiskaart is lichtblauw met daar bovenop papier met kopjes thee erop. Dit komt uit Paper Pad Design blok 5 van Studio Light.


Die leuke muis in het midden heb ik ergens op internet gevonden. Ik heb hem al zo lang in de computer staan, dat ik écht niet meer weet, waar die vandaan komt... Dus: als iemand die muis herkent en zegt: hé die heb ik getekend, laat het even weten dan vermeld ik je naam hier bij (ere wie ere toekomt...).
Hij is ingekleurd met Derwent en Faber Castell potloden.


Het kantrandje is een randpons van Tonic. Het lichtblauwe ovaal heb ik aan de buitenrand bewerkt met een lichtblauw Te Gek Krijtje. De lichtblauwe strook in het midden trouwens ook, je krijgt nu zo'n mooi kleurverloop vind ik.


Deze leuke tekst vond ik ook bij Cardsandscrap.nl, die past er perfect bij.



Dit kaartje stuur ik in voor de Kaartenuitdaging 216 van Cardsandscrap.nl

Tot de volgende keer, groeten van Petra

Reacties

  1. Wat een leukerd, en je stempel is SUPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toppertje is dit Petra!
    Echt heel mooi gemaakt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje! Het afdrukje is ook schattig. Mooi geheel!
    Fijn weekend groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peta. Heel mooi afdrukje en heel prachtig ingekleurd. Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Petra!! En leuk dat je één van onze digitale tekststempels hebt gebruikt!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leuk.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een enig muisje!
    Super dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scraps.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je met de schets gemaakt Petra!
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46