Kadoosje

Welkom aan al mijn volgers en speciaal voor Wil Frutsel: wat leuk dat je mijn blog gaat volgen. 


Mijn schoonzusje kwam pas naar me toe met zo'n grote lege luciferdoos. Ze vroeg me: "Kun jij hier wat mee?" Nou, dat is niet tegen dovemansoren gezegd, ik ben dol op lege doosjes! Nu was ze onlangs jarig, dus ik dacht: ik ga hem even pimpen en dan krijgt ze hem weer terug hahaha!


Ik heb de buitenkant beplakt met papier uit een blok van ART Talent.



Aan de voor- en achterkant van het "schuiflaatje" heb ik een ticket van Noor!Design geplakt. Die had ik op wit papier geprint en een beetje gekleurd met een paars Te Gek Krijtje.


Met de Creative Petals CP04 van CREAlies heb ik een bloem gemaakt. De randen van de bloem en de middelste blaadjes gekleurd met een roze Te Gek Krijtje. In het midden nog 2 kleine bloemen die ik in mijn voorraaddoosje met bloemen heb gevonden. Een takje LR0228 van Marianne Design erbij, paar bonbons in het doosje: en voilá: klaar!

Ze vond het een leuk doosje. Wat vinden jullie ervan?
groeten, Petra




Reacties

  1. leuk om te geven en om te krijgen (en om te maken)
    geslaagd hoor ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee , Petra!
    Leuk om te geven en leuk om te krijgen!,
    Ga het ook zeker een keertje uitproberen,

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46