Milka reep


Mijn zoontje was uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje bij zijn klasgenoot, die werd 12 jaar.
Tja, wat maak je daar nu voor? Mag niet te kinderachtig zijn natuurlijk, hij wordt tenslotte al 12...


Ik heb een Milka reep gepakt en van blauw karton een hoesje gemaakt dat ik er omheen kan schuiven.


Met het Craft Emotions mask "gears" en een bruin metallic Te Gek Krijtje heb ik de achtergrond bewerkt.


Op het internet bij één of andere kleurplatensite heb ik deze tekening gevonden.
Die heb ik verkleind en op een klein wit kaartje geprint.
Best stoer, niet té kinderachtig, toch?

Dit stoere mannetje is ingekleurd met Derwent en Faber Castell potloden:
blauw 300, 320, 330
rood 217
groen 420, 440, 460
bruin 500, 520
zwart 650
huid 560
grijs 660


Met CREAlies Double Fun nr. 11 heb ik een paar gears gestanst en samen met een ticket van Noor!Design erop geplakt.


Op de achterkant een klein envelopje geplakt waar we wat geld in konden doen.


Zijn klasgenootje was er blij mee!

groeten, Petra

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46