Tilda op de fiets


Waar fietst Tilda zo snel naar toe...? 
Ze is op weg naar jou om een mooi boeket blauwe bloemen te brengen.


Een wit stukje papier heb ik door de embosmachine gehaald. 
Er staan nu allemaal hele kleine puntjes op geëmbosd.
Met een donkerblauw Te Gek Krijtje heb de puntjes gekleurd.
Dit heb ik gedaan door héél, héél, héél... voorzichtig met mijn tissue over de puntjes te wrijven.


Dan komt het er zo uit te zien.


De Magnoliastempel "Tilda op de fiets" heb ik op een stansje gezet.
De randen heb ik een klein beetje blauw gemaakt.
Tilda is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.


Daarna wat bloemen en blaadjes uitgestanst.
De bloemen heb ik uit designpapier gestanst, dit is van hetzelfde stukje wat ik later onder aan de kaart heb geplakt.
Het komt van een Paper Pad Design Blok 5 van Studio Light.
De blaadjes zijn uit wit papier.
Ze zijn van Joy!Crafts/Noor! Design, uit de serie Vintage Flourishes, de nrs 6003/0038, 6003/0037 en 6003/0024.


De blaadjes heb ik blauw gekleurd en de randjes een klein beetje met paars (is op de foto niet zo heel erg goed te zien helaas).


Tot slot heb ik 2 knopen blauw gekleurd met een blauwe Sakura Identipen.
Nu vraag je je misschien af: waarom die knopen?
Nou, dat zit zo: met deze kaart doe ik mee bij de challenge van AnmaCreatief en de opdracht is: doe iets met knopen...!
Voor de challenge: kijk op: http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/


Tot slot heb ik alles op een blauwe kaart geplakt en dan wordt dit het resultaat!

groeten, Petra

Reacties

  1. Wauwwwww, wat is het weer een plaatje en alles zó duidelijk beschreven met leuke foto's, helemaal top!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, inderdaad knopen! Leuk dat je ze gekleurd hebt. Mooie kaart heb je gemaakt met dat leuke lijstje om Tilda.
    Dank-je-wel het meedoen met de KNOPENchallenge bij AnMaCreatief! Morgen is er weer een leuke nieuwe challenge...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief he op mijn blog bent komen kijken.
    er mooie dingen jij maakt.


    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46