Moederdag


Naast een leuk cadeautje voor mijn moeder, kon ik het niet laten om toch ook iets te knutselen. Ik heb hartjeskoekjes gebakken en versierd met een laagje rode marsepein. Een paar koekjes in een zakje gedaan en er een label aan vastgemaakt.


Die label heb ik uit een stuk wit papier gesneden. Met een randpons heb ik een mooie onderkant gemaakt. De label heb ik gekleurd met een rood en een groen Te Gek Krijtje.

 
Op de achterkant heb ik 2 hartjes geplakt. Daar omheen gekleurd en bewerkt met het hartjesgaatjesband. De hartjes heb ik later weer weggehaald. Dat is een mooi plekje voor mijn man en mij om onze namen in te schrijven. Het is natuurlijk niet alleen voor mijn eigen moeder, ik heb hetzelfde gemaakt voor mijn schoonmoeder!


In het midden staat een mooie roos. Dat is een gratis digistempel die ik bij Noor! Design heb gedownload. De roos heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

Simpel maar leuk aardigheidje toch?

Groeten van Petra 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46