Euchinacea


Toch maar weer eens aan de gang gegaan met mijn stans van Marianne Design. Het lukte me nooit om hem mooi uit te snijden. Altijd bleven er wel ergens een paar stukjes zitten en als je er dan aan trekt, trek je alles kapot... Hup, dat ding weer in de kast. ligt daar weer dagen ongebruikt. Jammer toch?!
Op het internet wat rond zitten struinen en toen las ik de tip: doe eens wat bakpapier tussen je stans en je embosplaten. Wat denk je? Het werkt!!! Eindelijk een mooi resultaat!


Aan de binnenkant van de kaart heb ik een kaartje geplakt wat eerst helemaal wit was. Dit heb ik gekleurd met een blauw, groen en paars metallic Te Gek Krijtje.


Daarna heb ik met donkerblauwe inkt de achtergrond gestempeld. Dit is een stempel van Craft Emotions, nr. 130501/1111. Onderin een bloemenstempel van Noor! Design, nr. 6410/0015 en in het midden een klein tekstje van Craft Unlimited.

Op de voorkant heb ik nog een lichtblauw lintje met een strikje geplakt.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46