Vlinder blauw/paars


Ik heb een paarse basiskaart gebruikt. De voorkant heb ik dubbel gevouwen. Daar heb ik een paars rondje opgeplakt met daar weer bovenop een taartonderzetter. De randjes heb ik heel licht gekleurd met een paars Te Gek Krijtje.


Ik heb een vlinder gestempeld en ingekleurd met Derwent potloden. De vlinder is van Craft Emotions. Met een stukje heel sterk, zwart garen heb ik voelsprieten gemaakt. De vlinder uitgeknipt en opgeplakt.


Voor de achterkant van de kaart heb ik een stukje wit papier door de embossingmachine gehaald. Daarna met een lichtblauw Te Gek Krijtje er over gewreven. En daarna met een paars Te Gek Krijtjes de geëmbosde delen heel licht gekrijt.


Nog een takje en een bloemetje erbij (Vintage Flourishes 6003/00234 van Joy! Crafts).

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46